Så Jävla besviken ! :(

Tävlingen gick inte som jag ville.Starten gick dåligt hann inte med.Blev ett lite miss förstånd. Men låg 4 ända tills skidbyte.Skidbytet gick bra var en av dem bästa på det. men benen stömnade så inget ville hänga med mig. så fick gå i mål som 6:a Jävligt besviken hade så jävla mycket energi i mig men benen stömnade så allt förstöde. Annars så hade jag slagit om pall platserna. Men kunde ha åkt så sjukt mycket fortare Men..... Så jävla besviken alltså. Men nästa helg ska jag fan ta mig på pall platserna och åka bra Och få till formen för nu har det verkligen försvunnit. För 3 veckor sedan gick det så sjukt bra för mig men nu går den nedåt! Men måste nu och tänka om och försöka få tillbaka formen Det ser inte bra ut nu för om 1 månad är det Kalle Anka cup (SM) Och måste få tillbaka formen fort. Sara

Kommentarer
Postat av: Josefine

g0sh! så snygg blogg du har bruden!

2012-01-22 @ 03:24:35
URL: http://josefinefransson.webblogg.se/
Postat av: Linn

förlåt för sent svar, vart på skidtävling.

sv: okaj, jag bohuslän/dal är jag med i. läste inlägget, ska og tävla i Kalla Anka! :D

blir kul att se!

2012-01-22 @ 09:52:38
URL: http://linnfotografering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0