When i held ya

Har väldigt mycket att göra just nu, träningar,läxor,prov,kompisar osv så jag ska försöka slänga in något inlägg då & då. Just so you know. Ha de bra!




-Maria

En härlig vinter dag



                                                                                  Exilim casio x10 24mm

Har verkilgen inte bloggat på länge.
Men har inte hunnit.
Slutade 11:45 i dag.Har varit ute en stund,
sen tog jag skidorna och for på ett A1 pass i 2 h solen lös så fint på spåret och bara -5*C. En super härlig dag. Sen käkade jag pizza till middag och ska snart gå och se tv.

Sara

Har skaffat en egen blogg ni kan ju kika in där http://sarathyni.blogg.se/ Men i går fyllde jag ju 13:år Degen blev jäkligt bra :) ni får bilder sen på vad jag fick :)



Sara


Fötbollsträning



Ska till stureplan nu på fotbollsträning, det kommer nog inte gå så bra då jag inte har spelat på länge men kul ska det bli. Hörs väl senare efter träningen.


Maria

F R E D A G

Har slöjd nu, sista lektionen. Slutar halv två ska och gymma med Linda efter skolan. Är svin kallt ute 30 minus så ingen skidåkning idag. Orkar inte skriva mer har röd hand med brännmärken, råkades sätta handen i plattången imorse...fråga mig inte hur jag lyckades !


Maria

-




Har nyss tagit en vaarm duch. Hatar att det är så kallt ute just innan Kalle Anka cup! Skidträningen blev inställd igår så jag for på x-fit med Sara och Emma. Ikväll åkte jag skidor, med min snygga ansiktsmask för det är -25...


Maria





RSS 2.0