Överkalixspelen 2012








Lite bilder från dagens tävling.

Varit i Överkalix idag på tävling. Det var nog min bästa tävling den här säsongen, äntligen börjar det kännas bra! Har gått tungt typ hela säsongen men nu börjar det släppa, blev en vinst idag.


-Maria


♥ Mitt hjärta går mer och mer sönder för varje dag som går.


Exilim Casio x10                          Emma ↑

Hej bloggningen har precis inte varit på topp kan man väll säga.
Men jag tänker börja blogga i gen. Och ni får nya bilder och lite nya saker.
I dag har jag inte gjort så mycket var i slalombacken ett tag med Jonas och Sanna men vi for hem lika snabbt för det blåste så mycket. käkat och spelat kort. Men jag återkommer i morgon.

Grattis till värdes bästa tjej Emma som vinner Guld i sprint (teknik) på Folksam cup.
Du är så sjukt duktig Emma. Du och dina skidor gillar verkligen varandra ♥

Sara

RSS 2.0