Sovmorgon

hinner blogga nu för jag har sovmorgon till 8.40. Första lektionen är spanska och då ska vi ha spanska prov! Hoppas det går bra iallafall, men nu ska jag börja gå till en kompis för vi ska åka bil till skolan.



// Maria






Studieverkstad

Hej, har inte bloggat så bra men jag har inte hunnit i helgen. Brandlarmet på skolan gick idag men det var inge farligt. Men nu så är jag på ev med Linda och jag slutar halv 4 idag ...kul! Nu ska jag plugga till spanska provet imorgon.





// Maria

I hate you!

Har int orkat blogga nåt över helgen med den har varit bra
men en sak var dålig :(
i dag har jag vart i sangis och vart ute i skogen oah traska på
sen nu kl 6 for jag och tränade fotboll i risön med 97:orna det var skoj dock gick
det dåligt för min del ...:/
ska snart gå i duchen och sen ska jag chilla
hörs i morgon (:


Trodde aldrig att de skulle bli så här?
Trodde aldrig att du skulle gå så här låkt?
Jag trodde helt fel om dig,
kommer aldrig mer gå det här mistaget i gen :/

//sara <3


Slöjd

Är på slöjden nu och gör nå fråge grejs, sista lektionen! Efter skolan drar jag och kör intervaller sen så ska jag vara med nån. Och vi skulle göra designen igår men datorn paja. Ska fortsätta nu, hörs !



// Maria





arkivbild

REGN

Heej bloggen.....
har precis tränat klart Glosorna,
Skolan i dag var tråk och det bara regna så innan ja var på skolan var ja igenom blöt :(
Ska intw på skidträningen i dag för ids inte bli blöt och då kanske jag blir sjuk
och ska TAGGa till 3-kampen på tisdag Men maria kommer snart hit och så ska vi gö en header.Design
Så nu kommer bloggen bli mycket roligare och vi kommer fixa allt och det (: <3

//sara

Dålig bild....


terränglopp

Hej, kom hem typ 1 idag och och då gick jag och tog en vaaarm dusch! Vi hade terrängloppet idag som var 7 km och det regnade hela tiden... Det gick ganska bra ändå hade ju sträckt mig i baksida lår igår. Men matchen igår vann vi, så vi blev 3:a i serien :)  Snart kanske Sara kommer hit men det är skidträning ikväll får se om jag far på den för låret.


// Maria





Fotboll ♥

Match

Matchen gick så där, vi har inte fått tillbaka vårt pasnings spel
sen i början av säsongen när vi ägde och spelade ut alla lag
men nu har det helt bort :/
Men vi ska få tillbaka det till nästa säsong :)
Vi van med 2-0  förra matchen van vi med 9-0 så :)
Efter matchen så duchade och bastade jag med Sanna,Linda,Ottilia,Angelica; Fanny
och vi myste på där (: <3
Ska gö nu lite läxor sen hoppar jag in i sängen God natt ! :)
Bildlös inlägg

//sara


Hoppar du Hoppar jag

kan det aldrig sluta regna? :(
kom hem från skolan för ett tag sen,det gick verkligen segt i dag,
ska int gö så mycket i dag ska gö lite läxor smsa och fara på match kl halv 6 i risön vi möter
LSK Tagga!!! hoppas den här matchen går bättre än förra?
har int nå mer att säga.ja just de
i morgon efter skolan åker ja kanske till maria och då ska vi gö en heder,Design så bloggen inte
ser så tråkig ut och så ska vi börja blogga bättre ska försöka hålla 2-3 inlägger per dag (:


You came to me and said, You are so wonderful and I love you,
will never let you go in from me, You and me forever, you jump I jump
I never want to lose you friends (: <333

//sara


:(

Har int bloggat i dag har inte haft tid..... (:
men dagen har vart dåligt de har ba regnat och 3-kampen blev inställd :(
skolan gick ganska bra var på dåligt humör och sen har ja vart vid datan och vart på skidträningen
och den gick super utan att det börja regna  :(
ska snart gö lite engelska läxa har int gjort den änn men har int orkat (:
jajaj men nu ska ja inte säga så mycket mer men hörs i morgon (:<33


Det känns verkligen att hösten har kommit 1,2 minus i morse uch kom till baka sommar (:

//sara


cause today I'm not doing anything

Gör spanska läxan just nu och ska inte göra så mycket, idol ikväll iallafall.
Bloggar mer imorgon :)



// Maria





Här är jag

Matchen i går gick åt skogen :/ allt blev bara fel
skolan i dag var som vanlig utan att vi cyklade te manhem och hade HK
vi bakade morotsbröd och så koade ägg och gjorde havregrynsgröt (: <33333
kom hem för 20 min sen vet in vad ja ska gö men får väll hitta på nå..
är sugen på att fota men få se  (:
TAGGA
Till
3
kampen i morgon nu vill ja vinna 60 meter i gen  (:


bilder sen ja var och shoppa (:

tubhalsduk-Gina 99kr


Linne-JC 149 kr


justin bieber tröja - H&M 129 kr


jeans svarta -BIKBOK 299 kr


Tröja - Gina 199 kr


Stickad tröja- Åhlens 299 kr
och så köpte ja jeansen som var på förra inlägget
och 2 st eacff´s (stavning)


//sara


match ikväll !

Har nyss ätit och ska snart gå och byta om, har match ikväll. Tagga !! Men igår så var jag i luleå kanske visar senare vad jag köpte å sen när jag kom hem for jag och sprang sen var jag med Linda och såg gossip girl. Idag så har jag varit till Överkalix och kört två pass rullskidor och snart ska jag på match. Blir ett inlägg utan bilder hinner inte fixa det, höres :)



// Maria



Nu köttar vi tjejor.......!

Idag har jag varit och fotat med sanna. Det blev fina bilder
Håller på att rediskera(stavning) dem
i kväll efter matchen får ni bilder på de jag shoppade i går (:
nu ska jag bara äta och sen byta om och sen begersäg tilll Risön för match :) <333
Tagga till 1000 !!! :)
Nu tar vi de här tjejor :)
lite bilder från i dag :)





//sara <3 kram


Allt kan bli som förr?

Tjenare...!
vaknade halv 9 kunde inte somna om det har blivit en vana att sova 8 h per natt :)
Ska snart gå upp och käka lte frukost,sen blira och fa och träna 800 meter
Och sen vet ja inte vad jag ska gö är sugen på att fota bilder men ja vet int?
Sen senare på kvällen kl 7 har vi match i risön my motstånd står KDFF......
Få se hur det går? (: men ja börjar redan TAGGA :)
Jag och maria måste fota nå bilder nån dag så
vi får bilder det kanske blir i dag men man vet aldrig


hehhe lite gullig bild (:

jag och Sanna och Tobias vår kusin
var 7 år på bilden (:

//sara


123

Det blev luleå i dag...!
ni får bilder i morgn vad jag shoppade,
vaknad kl 8 och fixade mig och for te luleå (:
Har inte gjort så mycket sen jag kom hem har var och skust sanna på nån fest (:
ska snart gå upp och se tv och mysa med familjen, i morgon vet ja inte vad jag ska gö kanske
leka med valparna och gossa med dem :) har inge mer och säga så bye (:


lite av inköpet i dag

Halsduk - Gina
Tröja - Veromoda
jeans - Gina

och valparna (:

Den svarte heter PUMA (:
Den Randiga heter NORMA (:

//sara


Luleå idag :)







Fotade genom ett fönster så det är inte bästa kvalla ...

Hej, har nyss vaknat och ska äta frukost nu. Igårkväll så var jag med några tjejer och hade kul :) Men idag så ska jag till Luleå å shoppa, därför jag vakna så tidigt. Sara och dom kommer nog vid 9 och hämtar mig så ska gå nu!




// Maria




Dina ord betyder allt du säger....!

Allt blev ändrat..
när mamma och pappa kom hem då så for jag och pappa och sprang 800m(Tränade)
sen så när jag kom hem då for jag och sanna och gyma de var nice det var kul
ska se tv snart och käka godis och mysa med familjen !.... :)
i morgon så ska jag ju kanske te luleå och shoppa sen på kvällen blir det och träna :)


Wilma hon är är en super snäll,hon är en av dem närmaste vännerna
hon är söt grym på fotboll,längdskidor.hon är så underbar :) <3


//sara (:


-

har nyss kommit in har varit ute och fotat bilder :)
Skolan gick bar som vanligt vi fick se nån film om hur viktigt frukost och sömn är hahah :)
hade alla rätt på glosorna och på veckans ord :)
mamma och pappa kommer hem snart då får ja se vad jag gör kkanske ringer maria eller nån om ja kan va med
nån och fota (:får se om det blir luleå i morgon och shoppa :)
här kommer bilder på mitt hår :)



Före 



efter  fula bilder men tog ba snabba bilder nyss för har glömmt tidigare och
fota kanske kommer finnare bilder sen (: <3


//sara


Tidsinställt inlägg

Nu är jag väl på skolan och har nån lektion men idag så har jag ont i halsen :( Men efter skolan så ska jag till tandläkarn. men nu så får ni några gaamla skidbilder, haha :) (tidsinställt inlägg, ville testa det)













hahahha !


// Maria

Mys..... !

kom nyss ur duchen tränigngen gick elt OK benen var lite seg
snart ska ja då och fixa mig osv och se på lite tv, sen ska jag sova
Börjar redan TAGGA til 3-kampen på tisdag alla kommer och se när jag springer 60 meter och 800 meter

//sara


Jag är bra på rubriker !....

kom nyss från matbordet :)käkade lite pasta och köttfärs :)
och tränat lite läxor vi har :)
ska bara chilla nu tills maria kommer vid 5 sen börjar vi gå kring kvart i 6 mot skidträningen
TAGGA ! :) sen blire en varm duch osv och tv och sängen :)
Idag på skolan var de bra:)
Ska va med linda L nån dag, då ska vi fota porträta (stavning) bilder :)
så får lite bilder :) Jag har oxå klippt mig kort eller typ till axlarna ni får bild nog i morgon (:
och på lördag blir nog till luleå och shoppa ....

//sara


Trött tjej här..... ! :)

.......matchen i går gick braa vi van med 2-0
en hund hade skitit på plan så de var rätt många som trampade i det 
har vaknat för undefär 1 timme sen har fixat mig nu och ska bara borsta tänderna då far man till skolan
i dag har vi idrott på skolan :)
efter skolan blire att träna läxor och fa och träna 800 meter  om pappa är hemma
sen efter de far jag på Skidträning (: men nu ska jag gå


vi ska snart gö en design :)


// sara


We forever, I will never forget you <3

Tjenare, kom nyss eller för 1 timme sen hem från skolan
Det har regnat hela dan  :(
men de var rätt chill på skolan (: på slöjden så gjorde jag victor och johan armband och nu grejs
hade gjort klart allt så då hann jag med det oxå :)
har tränat lite läxor och ska vänta tills mamma har gjort maten klar  så man kan käka
sen ska jag eller vårat lag till Bergnäset och spela match mot BIK hoppas vi vinner
men det kommer inte va så mys och spela i regn :/ men i alla fall vi TAGGAR :)
men ska gå nu hej då :)


I didn`t say it would be easy, I say it would be worth it.

Heej! Sitter och ser på idol nu. Träningen gick helt okej, rullskidsintervaller. Fast vi var inte så många på träningen... haha! Men nu ska jag gå så ni får bara nån bild.







hehee bara nån bild från new york ;)

Idol :)

Ny kommen ur en varm durch :)
Träningen gick helt OK :) känndes ganska braa att gå stavgång och springa som man inte
har gjort på 2 veckor för har varit förkyld :/
Snart börjar idol de ska jag se och äta nå gott till :)
sen blire och dejta kudden hela natten (:

men nu ska ja börja träna i morgon har vi match på BIK borta  det taggar vi till :)
torsdag:klubbträning skidor
Fredag:rullskidor
Lördag:löpning
Söndag : får ja se kanske en vilo dag :)



Fiffi när hon var 3 månader <3


Äntligen...! :)

Hejsan! :)
kom hem från skolan typ för 40 min sen dagen har
känt så seg :/ men sakn samma nu är jag på hugget
ska snart gö lite läxor sen ska jag äta och sen kommer Maria vid halv 5 och då ska vi gö nå och sen ska vi
på efter länktade Skidträningen :) det taggar vi till (: sen blire duchen och mys pys :)
men nu blir det här aldeles för långt så bye :)




Maria <3 jag


// sara


Tillbaks igen !

Hej! Bloggen försvann nåra dagar för det blev nå fel, men nu är den tillbaka :) Skulle bara skriva det så att ni vet, så vi börjar blogga igen.



// maria

Victor är en riktig cooling :)

Äntligen Fredag...... :)
I dag på skolan har varit bäst, första musik,dans sen läxor
sen lunch och sen klassenstimme :)
Kom hem för en halv timme sen,ska kanske va med joel i dag om ja hinner han inte
va med han i går :(för i kväll ska jag och bada badtunna och basta :)
Nu börjar man Tagga..... :)
i morgon ska vi till luleå tror jag det var och spela
DM hoppas det går bra för oss vi har tuffa lag vi möter ....
aja vi ska gö det bästa vi kan... :) är lite små kraslig :/
 Hej då 


puss :*

//sara
<3
Jag älskar dig hoppas du  vet det ! :) <3


läxor.......!

Heej...!
kom nyss hem från skolan de ha varit chill i da på skolan.
haft ont i halsen hela dan....! vi hade idrott sist på dan vi hade kast med liten boll :)
ja kanskade va 20,5 meter blää för det
ska nig nu gå i duchen sen fix sen kanske joel kommr hit då ska vi hitta på nå sen läxor
men ska gå nu hejs :) <3
Puss :*
//sara
bild lös inlägg


RSS 2.0