Följ gärna oss via blogglovin

http://www.bloglovin.com/blog/3096172/skidorloveit?claim=yv3x7bs25fr"


Sara

Snart 2012!




Har nyss gjort kladdkaksmuffins, snart kommer främmande hit. Då äter vi middag osv och sen raketer! Tränade ett lugnt skate pass imorse, gick inte så bra. Kände mig trött och sliten, har inte haft vilodag på mer än en vecka. Imorgon har jag träningstävling och inventering på willy, plus träffa släkten emellan. Men gott nytt år!


Maria



Gott Nytt år alla :D

Året har verkligen gått fort, Det har både varit bra och dåligt.
Men det jag är mest glad över är att skidorna går så jäkla bra för mig nu på säsongen.
Och fotbollen har gått  väll hufsat.
Ska fota i kväll, om det blir bra bilder så kommer bilderna i morgon :)
Juste jag har skidtävling i morgon,
Syns 2012 ha ett bra ny år !.


GOTT NYTT ÅR ALLA FINA BLOGG LÄSARE! :D



Sara

Just kommit från duchen...

Vilken härlig dag. :) Var på stan i dag med mamma och systrana
och jag gjorde hål i örat där uppe. Blev jätte nöjd,
Sen for jag och åka lite skidor åkte A1 och tränade tekniken. När jag kom hem så
ringde värdens grymma tjej, Emma ribom och frågadeom jag kommer och träna
ski cross? så jag for igen och höll på i 1,15 h.
Man måste ju träna, för i år ska jag ju vara med i Kalle anka cupen.
Resten av kvällen ska jag bara chilla.
 På ny år så ska jag ska vara hemma med familjen och äta gott och sen
smälla raketer.!
Hur ska ni fira ny år?



Jag drömmer om dig varje sekund varje minut varje timme ! <3

Sara

Godnatt

Sov gått alla fina blogg läsare,För det ska jag hörs i morgon



Sara



Jultempot i Boden!

Tävlingen gick super bra för mig, kom 4 av 25. Plus att dem hade slagit ihop D13-14
så tävlade mot äldre.efter tävlingen for vi till Hanna och lekte med katterna :)
I morse var det ju snöstorm ute  men ändå tog jag och Maria på oss skidorna och åkte.
Vi träffade Emma ribom efter spåret så åkte med henne så vi åkte 1 h med henne.
Har sett tour de ski !
ska chilla resten av kvällen hejdå!



Starten.....


Mål                                      ↑
                                      Trött tjej

Sara


Svar på kommentar

Anonym om Tagga!:

VAD FICK DU I JULKLAPP? Kan inte du visa bilder?


Svar: Först och främst skriv ditt namn!Ja jag kan visa vad jag fick i jul klapp kommer snart! :)


Sara

One Tree Hill




Kom nyss hem från Luleå. Har varit där med Linda och shoppat. Köpte en parfym, mineralfoundation och en borste till. Nu ska jag sätta på OTH och sen flow ikväll med Hanna.



/ Maria

Tagga!

I morgon bär det av till Boden för tävling är super nervös.....
Idag har jag vart ute nästan hela dagen, skottat gården och lekt med Fiffi
ska nu gå upp och se på tv med familjen och mysa innan ögonen slocknar :)

3 år sedan min 3 tävling (:! van den <3

Sara


Julklappar













Det jag fick i julklapp, vit tubhalsduk, guldig tröja, Iphone 4s, värmeskydd, hårinpackning,
OTH, skor och plattång. Är jätte nöjd!

Igår åkte vi till Ylitornio och åkte skidor, älskar spåret där! Sen till en kusin som fyllde år,
var där i några timmar. Sen en sväng in till Happis och på kvällen kom Sara hit.


// Maria

GOD JUL!

Håller på och fixa pepparkakshuset med syrrorna snart så ska jag börja fixa mig och de. Släkten kommer om två timmar typ. Skulle bara säga god jul så hörs vi någon dag har fullt upp just nu! Så hiimla skönt med lov!



- Maria

GOD JUL PÅ ER ALLA !<3

ska snart fara till sangis och fira jul där i kväll har hunnit varit på ett tränings pass oxå (:
Bloggar i morgon och om jag tar med  kameran så få ni se vad jag fick.

GOD JUL PÅ ER ALLA ÖNSKAR SARA!
<3

All I want for Christmas






 Härliga vinter bilder.

Träningen i dag var den bästa nu i år, allt gick super och tekniken flöt på, och mina hufter gick jätte bra
är så glad när jag nte behöver få ont i dem.
Ska chilla resten av kvällen och smsa osv.
I morgon fyller mormor år 79 hela år (: Grattis
Lovet kommer bli en av dem bästa. åter kommer i morgon he de Kram<3
Syrran tog körkortet i dag  så då får man fara ocg ragga med henne (:

Sara



JulLovet börjar nu <3


JUL<3



Äntligen LOV <3
Vi hade chill dag in da på skolan vi hade avslutning och film mys!
lov nu i 3 veckor.Mitt lov kommer bestå av att vara med vänner fota träna köra skoter
och bara mysa på:)


Sara

Syster<3


Modell : Jag och min syster
Fotograf : Min kusin



Dagen gick väll helt Ok i dag vi hade chill dag vi var i grupper och gjorde olika saker vi slutade
12:30 !
Får se vad jag för i kväll kanske far och åker skidor eller nåt och bara myser <3

Sara


Sista dagen!

Har städat skåpet imorse sen såg vi film och nu ska vi se en till film! Chill, är sista dagen nu, åhh vad skönt med lov! Sen ska vi tävla mot andra klasser eller nått sånt. Men nu ska vi se filmen :)




/ Maria

4 dagar kvar tills jul och ingen julkänsla ? !



Dagen i dag fick otroligt fort! ska nu chilla och sen på skidträning!
ni får nya bilder i morgon. Handlade dem sista julklapparna i går.
Ska nån dag fara ut med Maria och fota bilder!
ni ni får nya bilder och finare.

Sara

Bild!


Modell : Jag
Fotograf :
Min kusin
Redigerad : Jag

?Ska försöka fixa mer bilder och fixa bättre osv lär mig så ni får se senare!

Sara


Got 2 love u

Har varit på stan och köpt dom sista julklapparna. I helgen så var det pagla sprinten gick ganska bra ändå, kom 2:a. I prologen var jag en tiondel efter Louise, åkte bättre i prologen än finalen för jag tappade tekniken osv. Var första tävlingen så blev rätt nervös i finalen. Igår så var jag till Aavasaksa i Finlnad och åkte skidor. Var superbra spår där! Gick grymt bra att åka. Sen på kvällen for jag till Elli. Nu ska jag slå in julkappar sen styrke.






som sagt b i l d b r i s t

IN YOUR HEAD


6 sagar kvart till jul !

Dagen bestod av att julpynta hos farmor och farfar,
och var i skogen och mös på
ska chilla resten av kvällen. i morgon efter skolan så far jag och handlar julklappar med
Maria,och träna på kvällen men ni får bilder i morgon ! (: I morgon får ni bilder på julen och på annat

Tävling! Sprint <3

I dag var det Sprint i boden (pagla) åkte 760 m gick skit dåligt för mih i prologen för
jag ramlade och tappade flera sekundrar på detta. Surt kan man säga attt det var
men kom in i B-finalen i alla fall och det gick bra ledde heka loppet och van B-finalen var nöjd då ! ;)
Totalt kom jag 5 lite surt att ramla annars hade jag kommit med i A -finalen
men man ramlar ju alltid nån gång men ska nästa skidtävling ska jag åka som bara den och visa vart skåpet ska stå... ahahhahaah !
få se vad kvällen har och erbjuda på?
i morgon blire chilla hela dagen och kanske åker skidor?.
hej då kyzz!

Syster!


Volleyboll turnering

Hade volleyboll turnering idag på skolan, gick bättre än jag trodde! Vi kom 3:a, har en blå tumme nu men det var de värt! Efter skolan for jag till en fin vän och bakade pepparkakor, är hemma nu och ska ut och springa. Imorgon är det paglasprinten tror inte det kommer gå så bra men jajja.





bildbrist

Hatar dig!

Hejsan Fredag i dag då!
skolan gick ok, få se vad helgen har och erbjuda? blogg mer sen-!

it is the most beautiful time of year you when there is near me.



Jag Drömmer om dig !

nobody can be perfect  for everyone,

10 dagar kvar till jul och det regnar!

Hej!
skulle egentligen och handla julklappar med Maria i dag men
har ingen skjus så orkar inte gå ner till stan!
vi ska och träna kl 18:15 tagga!
ska sen plugga lite senare i kväll och mysa på och tända ljus ochbäta lussekatter och must (:.
I morgon ska vi ner till stan och handla julklappar !
Till helgen ska jag till Boden och tävla det är sprint (: Tagga!
hejdå Kyzz!


13 December

Skolan har varit rätt bra idag, först luciatåget och sen fika. Hade inga lektioner förren vid 11!  Håller på och plugga har spanska prov imorgon, tror jag får godkänt i alla fall. Måste forsätta plugga nu ..



-Maria




Söt!

Luleå

Har nyss duschat, varit och tränar med Sara de gick braa! Blir nog tävling till helgen! Har inte varit på skolan idag för jag skulle till tandläkarn i Luleå och sen köpte vi julklappar och sånt. Snart kommer Linda hit så ska äta nått nu.











-15*C

-15*C ute härligt nu kommer man in i vinter rutinerna och 3 dm snö Härligt!
i dag hade vi genrep på luciatåget hade ganske chill dag inga lektioner bara
pyssel och mys.
Ska sen och träna med Maria vi ska åka skidor klassisk!
måste hinna åka skate i mrogon efter skolan innan skidträningen för
att se om jag kan vara med i Pagla sprinten för se om hufterna är bra eller så !
men vi får se ?

Dundret 2008! jag


Hej mitt vinter land!

I går var jag på modevisning fett bra !
Maria kom hit nyss vi ska hitta på nåt,
blogga sen .

när jag var i Legoland 2007


jag ser det snöa,jag ser det snöa det var väl roligt hurra nu blir det vinter nu blir det vinter det var väl roligt hurra

var på skidtränignen i går fett skoj! vi åkte skidor
kom hem från skolan för 1 h seda´n ska du ta med mig fiffi min hund hut och leka på gården
får se vad kvällen har och er bjuda
nu har vi 30 cm snö jippi älskar snö!<3

för 3 år sedan  så var man liten<3
//sara

SLÖJD




Dåliga bilder... ska försöka fota ihelgen!

Är på sista lektionen nu, slöjd. Efter skolan ska jag hem och sova, se film har jätte ont i halsen. Kanske
är med nån ikväll om det är bättre. men ska fortsätta nu, hörs.


/ Maria

123

Är frisk jippi men får inte fara på skidträningen i dag mindre bra,
på träningen  dag skulle vi åka skidor på natursnö  fan vad  härligt
men på torsdag så ska jag åka(:
har bakat pepparkakor med mamma hela dan och set på "SALTKRÅKAN"
den var min faorit film när jag var liten älskar den filmen änn i dag(:
ska chilla resten av kvällen i morgon blir det skola (:
men ska gå nu och göra nåt hejs!
//sara


Shit happens and life goes on.

Dålig uppdatering men har inte hunnit. Är sjukt tävlings sugen efter helgen. Är nervös över hur den här skidsäsongen kommer gå, armbågsproblem och det är inte bra än ...känns sådär. Nä, nu ska jag vara posetiv och se hur det går. I helgen åkte vi runt på ett 800 m spår, nästan åkt ner med skidorna i ett dike med grus, farit runt på vääldigt många isfläckar men tråkigt var det inte! Ska ut och springa nu i snön, skönt!



/ Maria

sjuk....

...är sjuk eller är typ inte det nu men har ont i ryggen och mår lite illa:(
men i morgon blire skola:)
har varit hos farmor hela dan och bakat lullekatter!
få se vad jag för senare det snöar är 5-6 cm snö här tagga snart kan man åka skidor!(:<3
bloggar sen hörs(:

UTE I SKIDSPÅRET<3

hejsan!
i dag på morgonen tog vi ett morgon pass och körde skate A2
Tränade på i mer än en timme och sen har bara vart på stan och shoppat lite!
ska snart ut på andra passet då blire klassiskt,
den blir det mys hela kvällen, i morgon åker vi hem så ni får bilder i morgon!
hejsvejs //sara,maria




new york!


<3

ska snart gå och fixa lite saker och sedan åker jag i väg ha det bra hörs!<3

Gammla tider!<3
//sara

Äntligen skidor i helgen också!(;<3

Hinner slänga in ett inlägg innan jag går och sover!
Träningen i dag gick super körde inte nå hårt A1 var hela träningen skönt med
lungn träning oxå
Ska till helgen till luleå och åka skidor med Maria vi ska bo hos hennes faster
hela helgen och åka skidor mys.... Tagga<3 åker i morgon
men om inte hennes faster har någon data så bloggar jag mer på måndag-söndag!
Fan va kul och åka skidor i helgen oxå (;
ni får bilder senare ska fota lite oxå hade jag tänkt!
men hörs kyzz(;<3

Sommar! tog denna bild när vi var på semester i sommras
i gbg!
//sara

1 December

1 December i dag och ingen snö ännu? förra året hade vi haft redan 5 veckor snö och full vinter.
Vi får hoppas snön kommer!
Ska snart gå och kolla i genom läxorna och sen mysa i rummet med tända ljus osv...
Träning i kväll Tagga fett skoj med träning (längdskidträning)
i morgon ska vi baka lussekatter,och knäck då får man lite julkänsla och lyssna på
jul musik!Blogger mer sen!

Dundret!

Stora sjöfallet!

skidtävling 2010!
 //sara

RSS 2.0