En kall helg !





Jag har vunnit en foto tävling hos linn och jag van med denna bild   <3



Helgen kunde inte bli bättre ! fredag sov jag hos Maria vi mös på och såg film,
Lördag tävling i haparanda kom 4:a rätt nöjd ändå :D
Och vi sov hos Marias mormor i kukkola vi var i lagorden med kossorna ni får bilder sen om det
Söndag tävling i kukkola där slutade jag som 1:a jävligt nöjd.
Har varit och tränat med Emma och Maria i kväll.
2 och en halv vecka kvar till Kalle Asigt Taggad och nervös!
Bilder från helgen får ni i morgon eller på tordag !


Sara

Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig






Jag vet att jag har uppdaterar dåligt men jag har inte hunni och får se hur det blir med uppdateringen i veckan. I alla fall, tar lite om helgen. I fredags så kom Sara hit, åt kladdis, såg baksmällan 2. Lördag, var skidtävling i Haparanda. Det var sjukt kallt, -18 men tävlingen blev inte inställd. Frös ihjäl när jag kom imål, kom på en 3:e plats efter två finskor. Tekniken satt bra men inte farten riktigt. Söndag, tävling i Kukkola, riktigt kallt där också. Blev en delad 1:a plats. Är ganska nöjd med helgen men det är en grej som jag verkligen måste träna på, förlorar massa sekunder på det.


Maria


Winter !





Äntligen Fredag! slutade 13:00 i dag. Ska börja göra middag och börja packa för i helgen
blir det äventyr med Maria hahaha.Men ska trävla i helgen så komer typ inte upptadera för
Ska sova hos Maria. Kommer bli en grym helg.Men kameran åker med så nån bild får
ni nog.


Sara

Plugga



Hemma från skolan nu, har skrattat en hel del på idrotten idag! Hinner inte blogga nå mer måste plugga nu för har 403506 läxor och prov, som vanligt skjuter jag upp allt till typ sista dagen. Sen äta och skidträning.


Maria

Fototävling



Jag är med och tävlar med denna bild. Hos Emmy 

Sara

En riktig vinter är -20*C




                                                                                    Exilim.Caiso 24 mm
Fotade dem för några dagar sen.

Skola i rullade på som vanligt. Har pluggat och fotat sen jag kom hem
Ska och träna senare med Maria. Har inte så mycket att säga men.
Vill ni ha outfits eller bilder på mitt rum eller bild på nåt annat?! Kommentera!





Sara

I`m not over











På andra sidan vägen


har typ inga bilder ...



Har varit hos Sara ikväll sen for vi och tränade. Kom nyss från duschen, har bastat och haft hårinpackning. Skolan rullade på som vanligt, seg måndag. Var på någon konser på morgonen, den var sådär. Men ska ta något att äta nu, hörs imorgon!




Maria

Angel !




                                                                                exilim,Casio x 10. 25 mm

Just kommit hem från skolan. Ska nu gå och städa rummet och fixa till.
Ska sen kanske och träna med Maria. Och sen fixa foton och lite annat.

Vill ni ha bilder på hur mitt rum ser ut eller?

Sara

1 månad kvar




vill åka nu!


Har nyss städat rummet och ska snart börja plugga matte och no om jag orkar. Var på skidtävling i Hemingsmark idag, kände mig lite seg i uppvärmningen. Gick rätt bra ändå och kom på en andra plats. Sen åkte vi till ormberget och körde mil spåret där eftersom att jag inte hinner få in ett A1-pass i veckan. Är 1 månad kvar till Kalle Anka Cup så nu är det hårdkörning som gäller, formen börjar komma mer och mer! Taggar skola imorgon, eller njaaa.


Maria

Fototävling - Vinter




Jag är med och tävlar med denna Vinter bild.
Klicka HÄR och va med du också.


Sara

Ny kamera !






                                                             Casio,Exilim 10X. 14,1 mega pixel

For till Kukola och åkte skidor på för middagen med Sanna.Farfar.Pappa i dag.
Sedan for vi för bi Elgiganten och köpte en kamera åt mig ↑.
Sen så käkade vi Sibylla mat.
Ska hålla på med kameran resten av kvällen och sedan äta och sova
Bloggar i morgon!

Sara

vinnare av veckans blogg!

Vinnare av veckans blogg blev http://fotogeniquee.blogg.se/



Petronella, Maja

Dessa 2 fina tjejor har sjukt bra blogg och upptaderar bra och har fina bilder
Jag läser deras blogg. Kika gärna i på deras blogg.

Sara

Så Jävla besviken ! :(

Tävlingen gick inte som jag ville.Starten gick dåligt hann inte med.Blev ett lite miss förstånd. Men låg 4 ända tills skidbyte.Skidbytet gick bra var en av dem bästa på det. men benen stömnade så inget ville hänga med mig. så fick gå i mål som 6:a Jävligt besviken hade så jävla mycket energi i mig men benen stömnade så allt förstöde. Annars så hade jag slagit om pall platserna. Men kunde ha åkt så sjukt mycket fortare Men..... Så jävla besviken alltså. Men nästa helg ska jag fan ta mig på pall platserna och åka bra Och få till formen för nu har det verkligen försvunnit. För 3 veckor sedan gick det så sjukt bra för mig men nu går den nedåt! Men måste nu och tänka om och försöka få tillbaka formen Det ser inte bra ut nu för om 1 månad är det Kalle Anka cup (SM) Och måste få tillbaka formen fort. Sara

Freedag

Har varit på min mosters disputation (stavning?) sen for vi en sväng på stan och har nyss fixat mig för hon har fest ikväll. Men ska åka snart så herrå.

Maria


Vinnare av veckans blogg kommer i morgon för, Blogg.se laggar!

.

Karlstad

Är på hotellet nu, är fett trött och hungrig. Gott med hotell frukost imorgon! Är rätt varmt här och inge snö så det känns som sommar, haha! Ska sova snart, godnatt.

Maria


Halo beyonce



Vad tyckte ni om bilden?

Slutade 13:00 ganska chill.
Har pluggat och syt sen dess och ska snart fixa i ordning skidorna
för ska på skidträning.
Efter träningen ska jag wilma och emma träna på skidbyte.
Fett nervös jag är inför lördag när det är skidbyte så ska nöta på det nu ett tag efter träningen.


Sara


Side by side


bild från i somras på mig, Wilma, Sara


Ska dra på flow nu, längtar verkligen till träningsvärken imorgon... Sen hem och duscha, göra läxor. Blir en tidig kväll för jag ska upp 5.00 och åka skidor innan skolan, kommer aldrig ta mig upp! Är bara på skolan till lunch sen åker vi till Karlstad! Kanske mobilbloggar något när jag är där.


Grattis Madde ! ♥

Maria

GRATTIS ÄLSKADE FARMOR <3





Hinner blogga snabbt. Ska fara nu till farmor för hon fyller nemligen hela 70 år GRATTIS älskade farmor!
Skolan gick toppen i dag :)
Kommer blogga i morgon i gen ;)
Hinner inte säga så mycket mer... :)!


Sara

That doesn´t kill me makes me stronger



Hej!

Är hemma nu från en grymt rolig träning! Gick rätt så bra för mig. Var på stan ett tag efter skolan med en fin vän. Ska gå duscha nu sen ska jag nog göra en smoothie och se handboll eller någon serie.

Maria

Sovmorgon



Godmorgon! Har sovmorgon till halv 10 idag. Efter skolan blir det kanske stan och sen på kvällen skidträning. Ska dra ett varv kemiläxan sen måste jag börja gå mot bussen.


Maria

Tävling !


 

Nu kör vi i gång med  veckans blogg  Den håller på till på Fredag den 20/1
 

                                                   REGLER FÖR ATT DELTA!       
 
1
. Kommentera "Jag är med"  

2
. Skriv ett kort inlägg på din blogg att du är med i våran tävling veckans blogg! och du kan ta våran bild som vi
   har nu!

3.
Det du vinner är ett helt inlägg på våran blogg. Och vi skriver lite grann vad vi tycker om din blogg
    Och lite annat.



LYCKA TILL !   


Bildlös inlägg!

Skolan i dag gick super. Fick 5 läxor mend et är bara och gilla läget.
For och tränade efter skolan med musik i öronen (högsta volym).
Sen åt jag och sedan tog jag en pn.
Ska städa rummet och sy. Och leta upp wilmas julklapp som jag har tappat bort :(
I morgon kör jag en veckans blogg. Så så är det bara och anmäla dig.


Sara

Set fire to the Rain


Bea och Fiffi !

Tävligen i dag for jag inte på pga det var så osäkert här var det  -22*C och i älvsbyn var det -18*C
Så jag for inte. Så jäkla kallt att åka. Men nästa helg ska jag då :)
Har bara sett tv och sovit hela dan. Men ska fa på ett tränings pass
Och sen Sova!
Blogg u later!



Sara

Villket härligt väder alltså!


Farmors Gammla hund Molly.



Städade hos farnor och farfar, Och fotade bilder, ni får bilderna om några dagar för
fotade med farmors kamera så hann inte överföra dem.
I morgon är det skidtävling i Älvsbyn Tagga om det inte blir för kallt
dem lovar -20*C, Resten av kvällen ska jag bara mysa och ta det lungt!
Upptaderar i morgon!




Sara

Hejsan hoppsan kommer inte på nån rubrik!


Nån Gris vi såg i sommras!


Har inte alls bloggat! Har inte hunnit i går slutade vi halv 3 och sen pluggade jag svin mycket och sen träning så hann inte. I dag så gick skolan bra alla läxor hade jag alla rätt på :) Glad tjej gär alltså
Ska nu ta det lungt av kvällen som är kvar. I morgon så ska jag till farmor och farfar och städa och hjälpa dem
men hörs i morgon! :)


Sara

Fredagen den 13

får bli en skidbild -:)
Har slöjd nu, nyss ätit lunch. Är fredagen den 13 idag då, har tappat iphonen i ett stengolv ...smart! Himla skönt med fredag ♥ på de! Träning direkt efter skolan sen får vi se vad som som händer ikväll! Men nu börjar vi.


Maria



Onsdag

image description
Fick bli en usel bild men jajja


Hej!

Kom nyss från duschen, körde ett skate pass ikväll. Gick rätt bra! Skolan var som vanligt, efter skolan så kom Linda hit. Ska sätta på ett avsnitt av vampire diaries nu, bloggar senare.
Maria

Tisdag 11/1-2012


Bild innan starten i Söndags


Storasjöfallet


Dagen har flytit på hyfsat bra. Har pluggat sen jag kom hem. jag vet inte om jag ska till
backen eller och åka skidor?! -Få se hur jag gör?!
Sen i kväll ska jag nog köra styrke övningar och mysa på.
Men bloggar mer i morgon




Sara

Första skoldagen



Första skoldagen ...har varit dö trött och seg hela dagen. Fick redan massa läxor -.-  Annars så har den varit
bra, slutade rätt tidigt. Ska gå och byta om till skidträningen snart! Orkar inte skriva mer hihi.


Maria


-


Bild sen jag var i legoland



Skolan i dag gick väll hyfsat bra. Vi fick 5 läxor.Seriöst 5 läxor och första veckan efter lovat?
har pluggat hela dagen sen jag kom hem,
Ska snart börja valla mina skidor och fara på skidträning. Kommer gå så super härligt -9*C och hårda spår och inge snö som fallaer från himlen. Bättre kan det inte bli.
Bloggar sen kanske efter träningen om jag hinner.

Sara

Var stark du klarar det här! jag lovar!


Härlig vinter dag!


Var i Haparanda i dag och shoppade lite.
Sen nu på kvällen for jag och tränade med Maria. Riktigt skönt och riktigt bra spår var
det och -10*C.
I morgon skola vill verkligen inte börja ännu vill ha lov en vecka till.
Men nu ska jag gå och se tv. Bloggar i morgon efter skolan.


Sara

You can hate but never break me




♥♥ syster

Har nyss kommit hem, har varit och klippt mig. Det behövdes! Ska till banken nu och fixa lite grejer. Sen ska vi skjutsa syrran till flyget.

update; det här inlägget skulle ha kommit imorse, men det blev väl nå fel eller nått ?!


Maria

JAG BRINNER FÖR DIG MEN NÄR DU TAR VATTEN ÖVER HUVUDET SÅ SLOCKNAR JAG!



Tävligen gick hyfsat bra, Lite segt.
Såg Tour de ski när jag kom hem och sen somnade jag!
Sen for vi till några vi känner och myste på.
Ska gå och se film och sen sova.
I morgon blir det slalombacken och Träna :D

Sara

Tagga!


snabb bild


Har skidtävling idag så har nyss käkat frukost. Är så jäkla nervös, fast jag startar sist i alla fall! Jag ska testa gå ut hårt och se hur länge det håller, stupar jag på spåret så får det väl bli så, haha nä. Igår var jag i Lomben och körde skoter med Hanna och såg lite tour de ski. Sen på kvällen for jag till Ellinor en snabbis.

Varför är tiden 22.27 ? hatar blogg.se

Maria

Fett Taggad.Men Ändå Fett Nervös


2 år sedan, Där flöt inte alls tekniken.

i morgon har jag skidtävling och startar bland dem första fett vervös :/
det ska säker gå bra :)
Har inte gjort så mycket i deg bara tagit det lugnt och set Tour de ski
har inte så mycket mer att säga,
Tack för alla kommentarer ! :D



Sara

Luleå <3



Mina gulliga valpar.


Som sagt van ju luleå på straffar.Harjou var ju grym och satt sina 3 straffar.
Det var ett jäklt tryck i Coop arena.
Var hos farmor och farfar i dag och åt god middag och promenerade med hundarna i skogen,
så härligt och gå i skogen med fullt av snö och alla djur som man ser!.
Ska nu ta och se en film och mysa innan man somnar!.
God natt alla söta och mindre söta blogg läsare.

Sara


Luleå hockey




Hinner göra ett inlägg!
Dagen va lyckat först på morgonen så for jag och kusinerna och åkte skridskor i ishallen,
Sen när jag kom hem tog jag skidorna och for och körde ett tränings pass :)
Ska snart fa med bussen till luleå och se luleå hockey mot skellefteå :)
Heja Luleå! :)
Bloggar sen :)

Sara


Luelå town


Inte så bra kvalla men det får duga!

Dagen har bestått av shopping i Luleå :)
sköpte en massa saker :)
och har hunnit på ett riktigt jäkla hårt tränings pass.
I morgon blir det att träna på morgonen sen vet jag inte och på kvällen far jag till
Luleå och se luleå hockey mot skellefteå :) Grym match komemr det bli.
Hörs i  morgon

Sara


Man kan inte vara perfekt för alla men för en kan man vara det!


Se mig när jag ropar på din hjälp
hör mig när jag söker dig med bliken, våga visa att du bryr
dig,för jag lovar även om  det är svårt att se
så är det inte svårt att Älska mig !

Morgonen bestod av att träna ett tränings pass med Emma ribom.
sen har jag sett på Tour de ski, gick inte alls vidare bra för herrerna :/
Men nu ska jag se på damerna hoppas det går bra för dem!
Ska i kväll och träna med Emma i gen :) hon är en fantastisk vän pch en as grym åkare :)

Sara

Rubrik ?

Såg Tour de ski nyss, gick inte så bra för herrarna. Ska börja fixa mig nu och de för jag ska till läkarn och kålla min hosta om jag har nått i lungorna för jag har haft hostan i flera veckor, och ta blodprov.
Maria

Nya skidor!




Testade fota rakter på nyår men det gick veeerkligen inte bra! Bilderna blev för nära, vissa kom bakom
träd osv men dom får duga!


Kom hem för en timme sen typ, har varit i Haparanda och provat mina nya skidor! Dom verkade bra så jag ska testa dom imorgon. Igår efter inventeringen så sov jag hos Sara. Men ska snart se film med Hanna så bloggar imorgon.



Maria

vinter 2011 part 1












Sara



Snöstorm :D


 Moa jag syster :)

Vad tyckte ni om bilden fin/ful?

I dag är det snöstorm kan man säga,När jag och Maria vaknade så chillade vi tills hon for hem.
Sen då for jag och körde ett hårt tränings pass, så härligt att åka skidor :D
Ska inte göra så mycket mer i dag chilla här hemma med mamma :D
 Ses i morgon :)


Sara


Tävling !


Modell: Jag
Fotograf : min kusin

Vad tycte ni om bilden?


I dag hade vi träningstävling med klubben, jag kom 1 :D det gick hyfsat bra för mig i alla fall.
Sen hade vi inventering på willys med klubben det gick bra, var väll kul :)
Maria kom nyss hon ska sova här och vi ska mysa och se film typ.
Ha en bra söndags kväll för det ska jag ha :)


Sara


RSS 2.0