sometimes the hardest thing is the right thing

Heej! Är verkligen trött just nu, kom hem för en timme sen typ. Har varit på inventerings grejs på willys med kalix skidklubb i mer än 5 timmar ! Det var jätte tråkigt, gick dit med Wilma och Sara direkt efter skolan och sen så har jag varit där hela dan. Men på skolan har vi inte gjort något speciellt, haft skolfoto :( men nu ska jag plugga lite no och sen sova ;) har fortförande inga bilder på macen, bara photo booth bilder. Men jag fixar det nån dag!


/ maria




Fotbollsträning !

Hej hej! Har nyss ätit och far nu på fotbollstträningen.


// maria










Trött tjej här..... ! :)

Cha Cha bloggen...! :)<3
Nar för ett tag sen kommit hem från skolan ...
vi har haft det rätt chill i dag men vi hade gymma sist på dan och vi hade Höjdhopp
det gick bra för mig klarade 1,10 m
ska nu snart ta och gö läxorna sen ska jag äta och ba chilla och så ska ja ringa wilma och maria
och sen bär det av till fotbollsträningen :) Bloggar nog  inte mer i dag är så trött men ses
 Puss :*
//sara


Vill ha sommaren tillbak :)!


Chalotte kalla :p


Dålig kvalla !
Chalotte kalla hon åker längdskidor och är världens bästa skidäkerska men dem senaste åren har Marit björgen blivit de :( men challotte kalla är min idol eller vad man ska säha hon är grym på att åka längdskidor :)
Hon är född 22 juli  1987 i Tärendö , är en svensk längdskidåkare...
Vill bli lika bra som hon eller kanske bättre till o me :) !
//sara

Saknar dig <3

Hej! kom hem från skolan för typ 1 timma sen...
vi har haft Triathlon på skolan :) först sprang vi 3,5 km och jag vann (Jag är snabbast på skolan) sen skulle vi cykla hela strandpromenaden över Goldengate (Stavning) och till Sport city och somma 250 meter :)
Det gick bra för mig :)Annars har det varit rätt chill för mig  :) Ska nog och se en film eller så ska ja baka är trött kan man säga  :)Sen blir det bara och chilla hela dagen :)

Snart börjar oxå skidträningarna nästa vecka Tisdag....
Det taggar man till ! :p

puss :*
//sara


Love u :) :* <3


slutar snart !

Hej! är på so lektion och vi slutar snart efter skolan så ska jag å träna intervaller :) men nu börjar de, har inga bilder än på macen ;) vi hörs ! och vi ska fixa en design nån dag.



// maria

Tråkar !

Hej ... :) nu har jag kommit hem från maria eller vi har varrit hos mig tp 2 h
Vi har varit till Furuvallen och sett Kdff-bbk vå såg bara första halv lek sen fom vi te mig och käka varma mackor  och nu for mara hem och jag ska ta och ge hundvalparna mat och dem andra 2 ... :)!
Sen ska ja tp inte gö nå vänta tills fotbollsträningen börjar :)

men du ska det här inte bli allt för långt inlägg :)

puss :*

//Sara




Jag :)<3


Skidor love it

Hej bloggen....! :) nu har jag och maria startat en blogg :) Den kommer handla om  (Sport och foto vardag)
Hoppas ni följer oss på bloggen... ! vi vaknade halv 12 i dag  sen käkade vi frulle. Och nu sitter vi här och bloggar
i dag vet  vi inte vad vi ska gö riktigt? :) men ja glömmde säga att ja sov hos henne i dag eller  natt :)
Sen i alla fall på kvällen har vi fotbollstränig :) det ger vi en tumme up för ! :) och i morgon är de då skola :)
men nu ska vi gö lite grejs till bloggen :)
hej då ses sen eller jag och maria bloggar lite senare  :)

Puss :* //sara ,maria :)





Sara





Maria

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0