<3

Det som får mig och må bra det är och träna och va med kompisar!
Jag skulle vara så rasslös om jag inte fick träna för har så mycket energi
tränar 5-6 gåner i veckan i bland mer....
Jag skulle aldrig kunna sluta träna,Om jag är på dåligt humör
så far jag bara och träna då blir jag på bra humör.
Längdskidor,fotboll det är det bästa jag vet... (:
om jag fick skulle jag nog träna varenda dag men man måste ju oxå vila så....
mina kompisar dom finns alltid där när jag behöver dem... det finns så många vänner jag har.Med dom
som känner mig mest är Wilma L . Maria . dom vet allt om mig och mitt liv. men har
många fler vänner dem är också underbara,!

Maria ! <3


Wilma <3


Fotboll <3                                               Längdskidor <3


// sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0