Du och jag <3

Hejsan Bloggen! skolan gick  dag hyfsat bra,har 3 läxor i veckan ganska så chill (:
tog nyss in Mimmi Min hund
Ska kanske senare i dag åka till luleå med mamma och sanna för sanna ska kolla synen,
Eller så far  jag och tränar ? jag vet inte vad ska jag välja
i så fall om ja far och spriner så ska jag nog springa ett A2 pass  (:

Ni som inte vet vad A1 och A2 och A3 är så kan jag berätta det


* A1 = man tränar lungt till ex man springer i pratfart, så man kan prata med varandra utan att bli anfåd,Man springer sakta, 

* A2= Då tränar man eller springer eller vad som helst, Det är som en mellan träning mellan A1-A3 man springer ex inte för sakta och inte för fort man håller ett lagomt tempo,Där ska man bli anfåd

*A3= Tävlingsfart och intervaller, då springer man gärne


Försökte förklara det bästa jag kunde men det gick som det gick!


Kan bara inte snön komma nu?
Vill åka skidor!!!! (:Tagga vinter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0