Gissa hur glad jag är?.....



Marit Björgen världens bästa kvinnliga skidåkare!
hur Grym som helst<3

.....ska på bio i kväll med maria vi ska se BREAKING DAWN kommer säker bli as kul och en till sak...
vi skulle på skidläger med klubben förra helgen till arvidsjuarv (stavning)
men det blev inställt så i helgen ska vi till Gällivare i stället på läger, och skidtävling där dem har snö
så ska tävla till helgen Fatta hur kul som helst. men det kommer säker gå sådär för har inte åkt skidor
sen i april så får se?....För på lördagen är det klassiskt och söndag skate men får se om jag kan va med på söndag för har ju ont i höfterna? får se  hur det går med det?
kommer säkert bli asigt Skoj,Fatta hur mycket det pirrar i min mage nu! :D
och man får träffa matilda nemi Fatta hur saknad hon är.....
hon är en grym skidåkare.<3
Men dagen har bestått av att våran klass har vart på manhem och har haft HK
vi gjorde köttfärssås och spagetti mumms...<3
kom hem kl 1 har bara chillat och är svin glad,och i kväll skulle jag på bio (:<3
FATTA HUR TAGGAD JAG ÄR...:D<3

Bloggar mer i morgon!//sara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0